Despre mine

Fotografia mea
Am fost obisnuit sa consider versurile ca o hrana pentru dragoste.

joi, 23 mai 2013

Portret roz-pal... familie

Porti in suflet caldura mamei tale,
Si faci din ea la fiecare pas petale,
La fiecare grija se topeste-n lacrimi...
Pentru ca mai apoi sa ne faca puternici si calmi.

Porti in suflet privirea tatalui tau,
Atatea necazuri...totusi n-a fost un om rau.
Ai vazut asta mai tarziu, pe fata lui plansa,
Ai plans impreuna cu el, am fost odata o familie stransa.

Porti in suflet privirea surorilor tale,
Si zambetele lor langa niste amintiri banale,
Suras si lacrimi in acest moment vioi
Imi este dor de copilarie, imi este dor de noi.

Vei purta in suflet pe cei care vin si pleaca,
Cei care iti lasa-o amintire, sau nici macar o urma.
Dar ceea ce faci, ceea ce spui si ce gandesti
Arata de fapt zi de zi pentru cine lupti si supravietuiesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate